6 en 7 september

8 september 2015 - Waltham, Massachusetts, Verenigde Staten

Hello everybody,

Gisteren heb ik een prachtige ervaring gehad met de excursie. De excursie had de naam ''Duck Tours''. Het was een soort truck waarmee je ook op het water kon varen. Vanaf het water had je echt een perfecte kijk op de skyline van Boston. Het was heel bijzonder. Het was helaas wel al snel voorbij.

Toen we klaar waren met de excursie heb ik gemeld dat ik wat langer in Boston zou blijven en zelf zou regelen voor vervoer naar Bentley. Ik ben toen naar een hotel gegaan en heb me daar omgekleed, zodat ik wat nette kleren aanhad. Heb daarna daar om een taxi gevraagd en ben afgezet bij het restaurant. Ik heb de taxichauffeur de exacte prijs gegeven die op de teller stond en dat is eigenlijk niet de bedoeling. Vandaar dat hij ook geen gedag zei ;) Weet ik dat voor de volgende keer weer.

En toen begon het diner met mijn roommates. ONGELOFELIJK, wat zijn die mensen gastvrij. Ze gingen er zelfs al gelijk vanuit dat ik thanksgiving zou vieren meet hun. Geweldig natuurlijk. We hebben gegeten in een Italiaans restaurant en het was heerlijk. Mijn roommates zijn heel toffe jongens. Ook hun ouders zijn enorm aardig en gastvrij. Als ik hulp nodig heb, zou ik ze bij wijze van spreken zo kunnen bellen. Ze zouden me gelijk helpen. We zijn daarna naar een soort kleinere bar geweest, waar we een dessert hebben gegeten. Al met al, een hele leuke avond. Toch blijft het moeilijk om mijn naam goed uit te spreken voor hun. Ze noemen me voortaan gewoon boss en daar kan ik tevreden mee zijn ;)

Vandaag hebben ze alle spullen in de kamer gezet. Van alles is meegekomen. 2 tv's, PS4 en een Xbox One zijn daar onderdeel van. Maar ze hebben me al verteld dat we eerst onze homework maken en dan pas Fifa gaan spelen. Strak plan!
Ik moet helaas deze blog wat korter houden, want ze vragen me om Fifa te spelen. Fifa 16 komt uit in september en guess what... Zij gaan ervoor zorgen dat ze hem gelijk hebben. Awesome dus!

Ik ben er trouwens achter gekomen dat de hall waarin ik zit, als enige opnieuw gerenoveerd is. Dat is dus erg fijn.
Verder kan ik in mijn handjes knijpen vanwege het feit dat ik zeer chille roommates heb getroffen. Could have been much worse!
Vanavond hebben we blijkbaar een party. Er zullen daar zoveel mensen zijn, dat de politie niet eens meer moeite doet om mensen met alcohol te arresteren. Ze zullen alleen voor de veiligheid zorgen.
Ik laat jullie weten hoe de party was.

Love you all and greetz from Bentley University!

1. Oma & opa duivenvoorden:
    10 september 2015
    Bas , als jij zo doorgaat met de verslaglegging , kun je beter een ander beroep kiezen, bv Journalist. En hiervoor hoef je niet een half jaar in de USA door te brengen.
    Ik weet dat onze naam voor buitenlanders moeilijk is.
    Ik herinner mij nog dat ze mij Divingboard gingen noemen en dat betekent ( dacht ik ) Springplank.
    Maar oma en ik genieten van je verhalen. Ik moet alles uitprinten, want ze wil dit nog een keer nalezen.
    Maar dit printen kost weer veel geld, en Bas dat rekenen wij later wel met je af na je benoeming bij The Washington Post . Bas heel fijn voor je verhalen , maar denk aan je "homework" .
    Mvg
    Opa en Oma
  2. Floor Nederhoed:
    10 september 2015
    Hooooiii Bas echt super leuk je blog heel veel suc6 in Boston en voortaan iets guller bij de taxi (kan je niets aan doen je bent een Nederlander.............) heeel veel liefs uit Nederland Floor