15 oktober

16 oktober 2015 - Waltham, Massachusetts, Verenigde Staten

Hello everybody!

Ja, ik ga weer gelijk een blog schrijven. En dat doe ik met een hele goede reden. Ik heb namelijk een enorme verrassing gehad.

Nadat ik heerlijk had uitgeslapen na de ongelofelijke trip, ben ik rustig opgestaan. Ik heb wat ontbeten en ben achter mijn laptop gaan zitten om weer een blog te schrijven. Zo'n blog kost namelijk best wat tijd. Als voorbeeld, ik heb voor mijn vorige blog 2 uur nodig gehad. Ik doe het met alle liefde en plezier! Maar ik heb wel een pauze nodig af en toe. In zo'n pauze gisteren liep ik de room in om wat drinken te pakken en keek even uit het raam naar buiten. Tot mijn verbazing zag ik iemand ons gebouw binnen rennen. Iemand die verdacht veel op mijn vader leek. Ik kon mijn ogen niet geloven. Ik zei gelijk tegen Nick: ''Nick, ik zag mijn vader volgens mij ons gebouw naar binnen rennen!!''. Waarop Nick antwoordde: ''Nee joh, je bent gek. No way dat je vader hier is.''. Ik opende de deur en dacht dat ik pap recht in de ogen keek, maar hij verdween daarna weer uit beeld. Op dat moment, lieve mensen, dacht ik definitief dat ik gek was geworden. ''Ik ben aan het hallucineren'', dacht ik.
Nog geen 30 seconden daarna, die ik trouwen in ongeloof heb beleefd, werd er op de deur geklopt. Ik opende de deur en... Zag gewoon mijn opa en oma staan!!!!!
Ongelofelijk! Wat een verrassing! Hierna kwamen ook mijn 2 ooms, tante en mijn vader binnen. Ik had dus toch gelijk! Ik kan het eigenlijk niet eens met de juiste woorden omschrijven!
Na de kamer te hebben laten zien aan mijn familie, heb ik ze de campus laten zien. We zijn daarna naar hun hotel gereden en hebben daar lekker wat gegeten. Het was nog steeds allemaal een beetje onwerkelijk. Blijkbaar waren ze namelijk al afgelopen zaterdag geland en hadden ze al van alles bezocht. Ik had helemaal niks meegekregen en ook mijn vriend Rick zat in het complot. Ze hadden me dus weer goed te pakken!
Na wat gegeten te hebben zijn we nog gereden naar een Mall en heb ik nog een winterjas gekocht. Die ga ik namelijk nog wel nodig hebben ;). Pap en ik hebben daar nog wat gelopen en hebben gezellig wat bij kunnen kletsen. We hebben daarna nog een ijsje gehaald bij Wendy's en zijn doorgereden naar het hotel om mijn familie weer af te zetten. Toen moest ik alweer afscheid nemen. Wat was het een ongelofelijke verrassing! Ik kan dat niet vaak genoeg blijven zeggen. Pap heeft mij hierna weer afgezet op Bentley University. Ook van pap moest ik weer afscheid nemen, maar ik besefte dat kerst alweer snel dichterbij komt. Dan zie ik het hele gezin weer. Wat gaat het toch snel. Ik heb ook nog een goody bag gekregen van de familie, met daarin: Een ajax-sjaal, 2 spookjes voor Halloween, een knuffel voor Halloween, een camera en een snoepzak van oma en opa van der Helm (mijn andere opa en oma ;)). Die snoepzak gaat nog wel goed van pas komen!

Het deed mij enorm goed om de familie weer te zien en om te weten dat ik toch niet gek was geworden ;). Ik heb van de korte tijd genoten, waarin ik de familie weer heb kunnen zien. Met enorm veel trots heb ik Bentley University aan opa en oma kunnen laten zien. Dat is toch wel heel belangrijk voor mijzelf en het is leuk om te zien dat ook mijn familie onder de indruk is van de campus. Het is namelijk ook ongelofelijk mooi.
Prachtig dus!

Dit weekend zal ik moeten studeren voor de 2 midterms die ik heb volgende week op dinsdag en donderdag. De resultaten die ik tot nu toe heb behaald zijn allemaal goed, dus ik mag met een tevreden gevoel terugkijken op de afgelopen periode.
Ik hoop dat jullie ook van deze blog genieten en ik houd jullie op de hoogte!

Love you all and greetings from Bentley University!

1. Floor Nederhoed:
    16 oktober 2015
    Heey bas wat een leuke verassing!!! (Sorry dat ik zo laat pas reageer had het eerder willen doen maar had het super druk met school) ik heb vorge week mijn cijfer voor wiskunde pw gekregen en dat is .................. Een 9,9!!!!!!!!!!!!!! Toen ik het pw maakte dacht ik aan jouw want dat hoofstuk hadden we ongeveer het zelfde in leerjaar 1 en die hebben we toen samen doorgesproken en heb je me daarmee geholpen. Blijkbaar werkte het goed (dat ik aan jouw dacht) want ik heb gwn bijna een 10 xx floor