4 t/m 7 oktober

7 oktober 2015 - Waltham, Massachusetts, Verenigde Staten

Hello everybody!

Het feestje afgelopen zaterdag was zeer geslaagd! Beerpong gespeeld in eerste instantie en daarna de tafel ingeklapt om een dansvloer te creëren. Er zijn veel mensen gekomen, maar uiteindelijk is alles goed gegaan en is onze room niet afgebroken ;). 'S nachts heb ik nog wat late night food gehaald en nog wat gedronken met de paar mensen die over waren gebleven. In mijn slaapkamer die ik deel samen met Austin hebben we wat ontdekt. Iets wat ik nog niet had verteld in de blog. In onze slaapkamer kan je namelijk op het plafond allemaal ''glow in the dark'' sterretjes zien. Super raar! We hebben ook geen idee wie al die sterretjes op het plafond heeft aangebracht. Dat hebben we die nacht dus ook aan wat anderen laten zien. Op zo'n moment, na een feestje, is het ook allemaal net wat specialer dan normaal ;).

De volgende dag moest ik weer aan de bak. Ik verwachtte namelijk 3 quizzes op maandag en dinsdag. Dus ja, er moest ook geleerd worden. Na eerst uitgeslapen te hebben, heb ik ook de motivatie kunnen opbrengen om te studeren. Ook heb ik deze dag nog gevoetbald en we hebben met 4-1 gewonnen. Lekker!
'S avonds hebben we nog wat Fifa gespeeld en wat suits gekeken. Ik kan er helaas niks leukers van maken.

De maandag en dinsdag heb ik dus vooral weer heel veel gestudeerd. Helaas ben ik een beetje ziek geweest die 2 dagen, maar ik voel me nu veel beter. En inderdaad, ik heb de 3 quizzes gehad. Ze zijn als het goed is gewoon redelijk gegaan. Het resultaat van 1 quiz heb ik al terug en ik had alles goed. Dus dat gaat de goede kant op in ieder geval. Op de dinsdag weer een wedstrijd gehad en weer gewonnen met 2-0. Ik probeer zo lekker in beweging te blijven en niet alleen naar de gym te gaan. Toch wel een lekker gevoel.

Vandaag weer wat studeren en de verjaardag van Rick vieren vanavond! Een iets kortere blog dus, omdat er nog niet heel veel speciaals gebeurd is. Echter, dit heb ik met opzet gedaan. Dit weekend gaan we namelijk naar Canada en heb ik niet de tijd om een blog te schrijven. Op dinsdag zal ik weer terugkeren en ik zal een verslag maken van zoveel mogelijk avonturen die we in Canada beleefd hebben.

Love you all and greetings from Bentley University!